top of page

Ongelmatilanne vuokran kanssa

Jos et saa näkyville Avaa Laatikko painiketta, varmistathan nämä asiat:

 

1. Varmista, että sinulla on uusin soveullusversio ladattuna. Voit tarkistaa sen sovelluskaupastasi.

​

 

2. Varmista, että sinulla on toimiva nettiyhteys.

​

 

3. Tarkista, että sinulla on korttitiedot/oikea kortti lisätty: Profiili → Maksutiedot → katso kortin 4 viimeistä numeroa, varmista onko kyseinen kortti vielä voimassa sekä onko siinä verkkokäyttö sallittu.

​

​

​

​

​

​

4. Tarkista alkava vuokra aika! Jos alkavaksi vuokra-ajaksi on merkitty ”Nyt” (voit tarkistaa tämän selaamalla chätin yläosaan). Jos olet merkannut vuokra-ajan alkavaksi tulevaisuuteen, odotathan että vuokra alkamisajankohta alkaa (tuote saattaa vielä olla edellisellä vuokraajalla käytössä).

​

​

​

​

​

​

​
 

5. Varmista, että olet chätissä suorittanut maksun lisävahvistuksineen onnituneesti läpi. Jos et ole saanut maksun lisävahvistus linkkiä chättiin, kokeile päivittää chätti näkymä selaamalla alas/ylös.

​

​

a)

​

 

​

​

​

b) Jos ei näy, kokeile selaa alas päivittääksesi chätti näkymä

​

​

​

​

​

 

c) Jos ei näy, kokeile selaa alas päivittääksesi chätti näkymä

​

​

​

​

 

​

​

​

​

6. Siinä ikävässä tilanteessa jos nämäkään toimenpiteet eivät ratkaise asiaa eikä "Avaa laatikko painike ilmesty näkyviin, lähetä vuokrapyyntö uudelleen. Mikäli tapahtuu tuplaveloitus, palautamme sinulle tietysti toisen veloituksista.

​

​

7. Jos et näistäkään toimenpiteistä huolimatta saa laatikon luukkua auki, laita meille chätissä viestiä välittömästi ja keksitään sinulle yhdessä uusi ratkaisu! *Lupaamme hyvittää tämän teille*

​

nolla.JPG
neljäs.JPG
toka.JPG
eka.JPG
kolmas.JPG
bottom of page