Ongelmatilanne vuokran kanssa
Jos et saa näkyville Avaa Laatikko painiketta, varmistathan nämä asiat:
1. Varmista, että sinulla on uusin soveullusversio ladattuna. Voit tarkistaa sen sovelluskaupastasi.
​
2. Varmista, että sinulla on toimiva nettiyhteys.
​
3. Tarkista, että sinulla on korttitiedot/oikea kortti lisätty: Profiili → Maksutiedot → katso kortin 4 viimeistä numeroa, varmista onko kyseinen kortti vielä voimassa sekä onko siinä verkkokäyttö sallittu.
​
​
​
​
​
​
4. Tarkista alkava vuokra aika! Jos alkavaksi vuokra-ajaksi on merkitty ”Nyt” (voit tarkistaa tämän selaamalla chätin yläosaan). Jos olet merkannut vuokra-ajan alkavaksi tulevaisuuteen, odotathan että vuokra alkamisajankohta alkaa (tuote saattaa vielä olla edellisellä vuokraajalla käytössä).
​
​
​
​
​
​
​
5. Varmista, että olet chätissä suorittanut maksun lisävahvistuksineen onnituneesti läpi. Jos et ole saanut maksun lisävahvistus linkkiä chättiin, kokeile päivittää chätti näkymä selaamalla alas/ylös.
​
​
a)
​
​
​
​
b) Jos ei näy, kokeile selaa alas päivittääksesi chätti näkymä
​
​
​
​
​
c) Jos ei näy, kokeile selaa alas päivittääksesi chätti näkymä
​
​
​
​
​
​
​
​
6. Siinä ikävässä tilanteessa jos nämäkään toimenpiteet eivät ratkaise asiaa eikä "Avaa laatikko painike ilmesty näkyviin, lähetä vuokrapyyntö uudelleen. Mikäli tapahtuu tuplaveloitus, palautamme sinulle tietysti toisen veloituksista.
​
​
7. Jos et näistäkään toimenpiteistä huolimatta saa laatikon luukkua auki, laita meille chätissä viestiä välittömästi ja keksitään sinulle yhdessä uusi ratkaisu! *Lupaamme hyvittää tämän teille*
​