Ongelmatilanne vuokran kanssa

Jos et saa näkyville Avaa Laatikko painiketta, varmistathan nämä asiat:

 

1. Varmista, että sinulla on uusin soveullusversio ladattuna. Voit tarkistaa sen sovelluskaupastasi.

 

2. Varmista, että sinulla on toimiva nettiyhteys.

 

3. Tarkista, että sinulla on korttitiedot/oikea kortti lisätty: Profiili → Maksutiedot → katso kortin 4 viimeistä numeroa, varmista onko kyseinen kortti vielä voimassa sekä onko siinä verkkokäyttö sallittu.

4. Tarkista alkava vuokra aika! Jos alkavaksi vuokra-ajaksi on merkitty ”Nyt” (voit tarkistaa tämän selaamalla chätin yläosaan). Jos olet merkannut vuokra-ajan alkavaksi tulevaisuuteen, odotathan että vuokra alkamisajankohta alkaa (tuote saattaa vielä olla edellisellä vuokraajalla käytössä).


 

5. Varmista, että olet chätissä suorittanut maksun lisävahvistuksineen onnituneesti läpi. Jos et ole saanut maksun lisävahvistus linkkiä chättiin, kokeile päivittää chätti näkymä selaamalla alas/ylös.

a)

 

b) Jos ei näy, kokeile selaa alas päivittääksesi chätti näkymä

 

c) Jos ei näy, kokeile selaa alas päivittääksesi chätti näkymä

 

6. Siinä ikävässä tilanteessa jos nämäkään toimenpiteet eivät ratkaise asiaa eikä "Avaa laatikko painike ilmesty näkyviin, lähetä vuokrapyyntö uudelleen. Mikäli tapahtuu tuplaveloitus, palautamme sinulle tietysti toisen veloituksista.

7. Jos et näistäkään toimenpiteistä huolimatta saa laatikon luukkua auki, laita meille chätissä viestiä välittömästi ja keksitään sinulle yhdessä uusi ratkaisu! *Lupaamme hyvittää tämän teille*

nolla.JPG
neljäs.JPG
toka.JPG
eka.JPG
kolmas.JPG